W ramach Budżetu Obywatelskiego wpłynęło 29 propozycji zadań do realizacji w 2017 r. Komisja, w skład której weszli dyrektorzy wydziałów Urzędu Miasta Ostrołęki: Piotr Brodacki, Maria Rochowicz, Agata Sosińska, Elżbieta Godlewska, Danuta Krajanowska, zweryfikowała projekty pod względem formalnym i możliwości realizacji.
Do dalszego etapu przeszło 20 propozycji, 9 z powodu wad formalnych lub niespełnienia wymogów regulaminowych zostało odrzuconych. Głosowanie odbędzie się w dniach 24-28 października 2016 r. Głosować mogą osoby ujęte w stałym rejestrze wyborców Miasta Ostrołęki poprzez wypełnienie karty do głosowania dostępnej w punktach informacyjnych Urzędu Miasta: Plac Gen. J. Bema 1, Plac Gen. J. Bema 7A, ul. Gen. Tadeusza Kościuszki 45 oraz na stronie internetowej www.ostroleka.pl. Kartę należy wrzucić do urny w punktach Urzędu Miasta: Plac Gen. J. Bema 1, Plac Gen. J. Bema 7A, ul. Gen. Tadeusza Kościuszki 45. Głosować można również w formie elektronicznej, wysyłając skan lub zdjęcie wypełnionej karty do głosowania w formacie jpeg lub pdf na adres e-mail: budzet@um.ostroleka.pl.
Zadania zakwalifikowane do głosowania (PDF) Karta do głosowania (PDF) Zadania odrzucone (PDF)
Link do strony artykułu: https://blog.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/budzet-obywatelski-2017-propozycje